torsdag, september 18, 2008

Praha 08!

Jeg må smile og deler litt av min sommer med dere!
Dette er ikke bare ptf for meg, det er noe jeg bruker mye fritid på og i sommer var jeg i Praha med YMCA, som er det internationale KM..!


¨
Det går fra andakt til festival sang, og det er et tegn på hvor fleksibelt og uforutsigbart det er i YMCA, nett derfor passer dette veldig bra for meg!!
Selvfølgelig er det ikke alt som er sånn, denne festivalen f.eks. har jeg i 1,5 år planlagt å være en del av, og selve planleggingen har sikkert var helt siden sist slik festival, og det var i 03...:D
Dette er hentet fra avsluttnings showet
med 2 Norske vokalister og
programledere gjennom hele festivalen!
Her snakker vi hardbarka Nordmenn som står fremfor
8000 deltagere å synger.
!NAM!


Peace out!

1 kommentar:

Anette sa...

Herlig Hanna, flott at du deler dette med oss! Spennende videosnutt du har lagt ut! Fortsett med det gode arbeidet :-)