onsdag, september 17, 2008

PTF....:)

PTF er forkortning til prosjekt til fordypning....
Jeg skal jobbe i speideren og det blir fun, fun, fun!

Facts:
- Jeg har gått i speideren i 10 år.
- Det er en kristen organisasjon(KFUK/M) som driver det, og en ikke kristen(NSF)
- Jeg er med i KM.
- Jeg er hovedleder for de eldste jentene og har ansvar for PF'gruppen.
- vi har møter hver Torsdag fra 19-2030

Jeg er veldig glad i å gå på tur med jentene mine, og siden jeg har dette som fag i år skal jeg ta de med på masse, masse, masse flotte turer! (ikke det at jeg ikke hadde gjort det hvis det ikke hadde vært fag...)
Bare til helgen skal vi på tur i patruljer:D Det blir kos. det har begynt en del nye som vi gleder oss til å bli kjent med!!

forige møte var vi på buruvann og badet, det var KALDT!!!
med 6`i vannet var det godt vi hadde ordnet det sånn at vi fikk tenne bål og grille pølser og før på dagen hadde jeg bakt 40 boller:):) namnam, kakao hadde vi også:D


Jeg tror at det blir utrolig bra å ha Speideren som ptf. Det er fordi jeg kan veldig mye om det og synes det er kjempe gøy! desuten synes jeg det er flott å mye ekstra tid til noe jeg liker godt, og jentene mine får max utbytte av det fordi jeg får planlagt mye bedre og da blir jeg glad:):)









Peace out:)



Ingen kommentarer: